חה"כ יואב קיש: "לפיד הפוליטיקאי הכי מושחת בישראל"

    אסתי פלד No Comments on חה"כ יואב קיש: "לפיד הפוליטיקאי הכי מושחת בישראל"

    אני חושב שאנחנו צריכים להיות בית לבית היהודי, רק זכאי חוק השבות, האחרים יש להם מדינות אחרות שתקלוטנה אותם | הדרך של לפיד היא דרך מושחתת ואסור לקבל אותה. לפיד הוא הפוליטיקאי הכי מושחת במדינת ישראל

    יואב קיש צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    חבר הכנסת יואב קיש לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": אנחנו יושבים עם עידית סילמן, בועז טופורובסקי וניר אורבך ומסכמים על החוקים שיעלו. במקביל נערך קרב פרלמנטרי והם מבקשים לקרוא ליריב לווין. ובזמן שאנחנו מנסים להגיע להסכמות, טופורובסקי יוצא בעזות מצח יוצא ומצביע בוועדה עם עצמו על חוקים. זה מעשה שלא ייעשה, אפילו הקואליציה הבינה שזה לא נכון וכל החוקים בוטלו ברביזיה".

    "כל זה תקדימים רעים מאוד אבל הם כבר נכתבו. השיבוש של הבחירה הדמוקרטית בוועדות, שישה עשר מקומות המגיעים וארבעה מתוכם לליכוד לא חולקו נכון, וזו הסיבה שאנחנו מחרימים את הוועדות. התנהלות פוליטית של ראש הקואליציה מה שמוביל לדם רע ולהידרדרות מצבה של הכנסת. חצי השנה הקרובה תהיה נקודת המפנה של הקואליציה"

    על המעורבות הישראלית במלחמה באוקראינה אמר קיש: "בנט בעצמו אמר שהוא רק מעביר מסרים. אין לו יכולת להשפיע הוא צינור. יש משא ומתן עם האיראנים בווינה, תקציבים אדירים לטרור, ביטול הסנקציות וישראל לא עושה שום דבר. אנחנו נחליף אותם מהר ונמחק את הנזקים מבפנים אבל את הנזקים שהם גורמים בחוץ לא חושב שנצליח לתקן".

    "הדרך של לפיד היא דרך מושחתת ואסור לקבל אותה. לפיד הוא הפוליטיקאי הכי מושחת במדינת ישראל, הוא משתמש במשרד החוץ כדי להתקדם לכס ראש הממשלה. אם ככה זה מה שהוא עושה בפומבי אני לא יודע מה הוא עושה במחשכים. אפילו, בחוק האזרחות הקואליציה מגישה הסתייגויות נגד עצמה, היא קואליציה מאוד מאותגרת גם מבפנים מה שמחזיק אותה בלפיתת חנק זה מה שהם יודעים שמערכת בחירות נוספת תמחק אותם"

    אני חושב שאנחנו צריכים להיות בית לבית היהודי, רק זכאי חוק השבות, האחרים יש להם מדינות אחרות שתקלוטנה אותם. כל היהודים, זה הבית שלכם תגיע זה הכוח שלנו לעזור ברמת הפליטים. יש לנו קרב על הזהות שלנו, מנסים לעשות אותנו מדינת כל אזרחיה מצער ששרת הפנים נותנת יד לעניין הזה"..

     



    0 תגובות